Followers

Sunday, August 5, 2012

Nak dapatkan quotation medical card

Jangan ler malu malu nak dapatkan quotation medical card yang ditawarkan oleh MAA TAKAFUL ini . Ia dipanggil SMARTMEDIC 100 . Menawarkan perlindungan kewangan terhadap bil perubatan* anda.  Saya tak makan orang lah . InsyaAllah saya akan cuba hantar secepat mungkin . Saya hantar , tak perlu mendaftar lagi. Baca dan faham dulu , tak faham boleh tanya saya . Kalau dah sedia dan berminat baru kita proceed . 

Untuk mendapatkan quotation email kepada saya di Sukahatiadam@gmail.com perkara berikut.

  1. usia dan tarikh lahir
  2. Jantina
  3. No telefon untuk dihubungi

mudah jer kan . So, jangan berlengah dan ragu ragu . ayuh email kepada saya . Saya menanti permohonan daripada kalian .

Medical card MAA takaful macam mana ? KLIK SINI
Nak tengok Broucher pelan yang ada KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)