Followers

Friday, April 17, 2015

Takaful Education

takaful education ini untuk anak anak kita. Kita buat simpanan untuk mereka sebagai tambah nilai. Sebenarnya kita melindungi mereka dalam takaful . Perlindungan insurans nyawa bak kata konvensional .

Kita ambil takaful education di Maa Takaful , ada takaful nyawa  dan saving . Matang apabila usia anak kita 25 tahun . Matang ini bukan bermakna dah matang baru boleh ambil wang .. kita boleh ambil bila bila masa sahaja. Cuma polisi education akan tamat apabila usia anak 25 tahun nanti . Sepanjang masa anak kita membesar kita dah lindungi hidupnya dengan takaful. Kita boleh juga masukkan medical card sebagai “rider” dalam takaful education ini . Nah sekarang kita ada takaful nyawa + medical card + saving.

nak tahu Maa Takaful ada tawarkan rider paling berguna ..yang terbaik dan saya sangat sukakannya sampaikan semua client saya , saya wajibkan ambil rider ini .

  1. Payor benefit : Bapa/ ibu ditimpa salah satu 46 jenis penyakit kritikal @ hilang upaya kekal @ meninggal segala caruman polisi takaful education anak tak kira berapa pun jumlah annually : tak perlu bayar lagi sebab dah dilangsaikan sehingga polisi matang.
  2. Spouse benefit : Pasangan Bapa/ ibu ditimpa salah satu 46 jenis penyakit kritikal @ hilang upaya kekal @ meninggal segala caruman polisi takaful education anak tak kira berapa pun jumlah annually : tak perlu bayar lagi sebab dah dilangsaikan sehingga polisi matang.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)