Followers

Tuesday, September 1, 2015

Nak tahu caruman Takaful tapi Malu

Tuan sekalian tak perlu berasa malu sebab tak ada apa nak rugi kalau bertanya. Jangan pula fikir bila dah tanya , konsultan akan kejar dan follow up selalu.

Konsultan lain mungkin , tapi saya .. saya tak buat begitu .
Saya kan follow up tapi sekali sekala ajer. Itu pun sekadar bertanya kalau masih ada soalan atau bahagian tertentu yang tak faham.

Bila nak tanya, saya dah sediakan form untuk dapatkan quotation. Isi form tersebut. Mudah sesangat . lagipun info berkaitan saya perlu tahu sudah ada.

tak nak guna form . boleh juga email saja pada saya .

beri saya info orang yang hendak dilindungi spt berikut:-

Nama ( tipu pun boleh)
Tarikh Lahir ( tepat)
Jantina ( tepat)
no telefon ( optional)
Daerah ( optional)

zampairul@gmail.com  , 0136061652 utk whatsapp / call



 

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)