Followers

Saturday, March 14, 2015

Ilmu disampaikan vs wang.

suka untuk saya maklumkan bahawa .
saya suka berkongsi ilmu dalam takaful ini seperti kepentingan dalam kehidupan kita seharian .
Saya selalu mementingkan perkongsian pengetahuan dengan harapan orang ramai mendapat ilmu sebelum membuat keputusan dalam memilih plan takaful terbaik . 

"Closing" bukan matlamat utama saya tetapi ilmu yang disampaikan adalah fardu kifayah kepada saya disebabkan saya adalah graduan dalam bidang aktuari ( insurans/takaful) selepas itu pasti datang rezeki dari mana-mana pintu .Itulah pesan para guru/pensyarah saya dulu.

Maka dengan itu tuan/puan sekalian janganlah teragak agak bertanya pada saya sebab tiada niat saya akan menyeksa tuan tuan dengan follow up email , call , sms yang berterusan  .Sebaliknya saya akan menghormati privasi tuan/puan.

tuan tanya saya jawab. Saya tak tahu.. saya jawab tak tahu.
Tuan nak ambil takaful saya gembira walaupun dengan agen  / kompeni lain . Yang penting tuan ada takaful.
Tuan bagi saya peluang untuk membantu dalam mendapatkan takaful … itu satu penghormatan untuk saya.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)