Followers

Friday, February 10, 2017

Salah Satu Sebab Kenapa Saya Pilih sebagai consultan Maa Takaful ( kini dikenali Zurich Takaful)

tajuk posting kali ini salah satu … Maka satu daripada banyak sebab yang saya ada yang boleh saya ceritakan kali ini .

saya bermula dengan sebagai seorang dewasa yang mencari medical card . Saya buat kajian dari internet dan email beberapa konsultan dari pelbagai kompeni . Saya tertarik dengan produk medical card Maa Takaful pada ketika itu dan bukannya atas sebab konsultan itu sendiri. Bagi saya , pada masa tersebut medical card Maa Takaful memenuhi keperluan saya. Saya perlukan kad sahaja . Saya tak mencari saving @ pelaburan @ nyawa @ personal accident .

Saya buat kajian sendiri berdasarkan bantuan daripada konsultan secara langsung tidak langsung. Yang tak langsung ialah dengan membaca tulisan mereka dalam internet. Secara langsung tentulah dengan menghubungi konsultan tersebut.

Ini sebabnya ::::
Faktor pemilihan produk dan seterusnya menjadi konsultan bagi pihak Maa Takaful dipengaruhi  oleh pengetahuan saya sendiri dalam bidang takaful dan insurans. Saya adalah graduan Sains Aktuari dari UiTM Shah Alam . Sains aktuari  / actuary / actuarial science adalah berkisarkan insurans dan kewangan .  Atas faktor inilah yang saya memilih Maa Takaful ketika itu sebagai konsultan

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)