Followers

Tuesday, August 31, 2010

Takaful, insurans dan saya

Salam kepada pembaca.

Saya bercadang nak menulis artikel mengenai SMART MEDIC yang ditawarkan oleh MAA TAKAFUL.

Jadi, di sini saya mengharap sokongan tuan tuan agar saya terus berusaha dan rajin menulis lagi. Macam mana nak sokong? Mudah, dengan hanya membaca dan post komen/ cadangan / pertanyaan.

Siapa pula saya.. saya adalah insan biasa yang suka membantu Tuan / Puan / Cik dalam hal takaful terutamanya SMART MEDIC. Pun begitu, juga suka berkongsi pendapat dan pengetahuan saya dalam dunia takaful dan insurans. Boleh tanya apa sahaja mengenai insurans dan takaful, jika saya tahu saya akan menjawabnya. Jika tak tahu, saya akan katakan tidak tahu.

Apa Kelayakan saya.
Siapalah saya nak katakan diri ini layak. Saya cuma graduan dalam Sains Aktuari dari UiTM, Telah menduduki TBE dan seorang penasihat (agen ) MAA takaful.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)