Followers

Monday, April 24, 2017

Kegembiraan Saya .. melihat client mengaku …

kegembiraan saya bukan pada komisen yang saya dapat daripada setiap polisi yang berjaya saya closed ke atas client .
Tahukah apa yang buatkan saya gembira . hati berbunga bunga .. senyum penuh bangga dalam hati  apabila client sedia ada mengaku dia kesempitan wang , kesusahan tak terperi akibat sakit ditanggung sekarang ini . Tambahnya lagi , saya pasti “terduduk” tak mampu nak buat rawatan sebab tak ada sumber kewangan yang sesuai . MUJURLAH saya dapatkan kad ini walaupun masa tu saya rasa ambil pun sebab tak nak diganggu oleh agen lagi @ alasan lain  sebab tak pasti pun nak pakai bila tapi ntah la ..ambil jer lah sebab duit pun ada baki.

Client sedia ada saya , hingga kini masih guna kad sebab terbabit dalam kemalangan jalanraya memaksa para doktor pasang besi pada tulang temulang dia . Bukan sekali tetapi berkali kali kena operate  ( prosedur ) untuk rawatan beliau . Hari ini , beliau menunggu waktu untuk next operation beliau . “Kos ditanggung oleh medical card buat masa ini  sudah cecah RM70,000 .00 sedangkan saya baru bayar 2 tahun” .

 

Di sinilah kepuasan sebenar saya sebagai agen  / konsultan apabila client dapat merasai perasan rasa selamat daripada beban kewangan akibat sakit .

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)