Followers

Monday, October 24, 2016

Ada Masa , luangkan masa baca

ya .. posting saya tentu tak banyak info tentang apa yang tuan sedang cari . Saya berharap tuan dapat teruskan bacaan dengan posting saya yang lain juga.

Saya percaya , sesiapa yang banyak baca posting saya yang lain akan dapat sedikit sebanyak pengetahuan asas tentang takaful . Teruskan membaca semoga dapat info info yang mungkin tidak diceritakan oleh konsultan lain .

jika tuan ada menjumpai kesalahan saya terutama dari segi fakta yang salah .. segera maklumkan pada saya . Saya akan bertindak sewajarnya.

Zurich Takaful ..
Dari saya untuk anda.
Takaful kalau tak penting, masakan ia wujud
Orang lain ambil kenapa kita tak ambil .
orang lain nampak kepentingan ..kenapa tidak kita?

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)