Followers

Wednesday, September 1, 2010

My Qualification

Tuan tuan sekalian,

Saya telah pun menduduki TBE. Terima kasih kepada En. Harris dan staf kerana banyak membantu saya dalam peperiksaan ini.

TBE tidaklah sesukar disangka. Adakah kerana saya ini seorang yang kuat ingatan,.Tidak, saya bukan kuat ingatan tetapi saya adalah Graduan dalam Sains Aktuari. Untuk pengetahuan Tuan, buku TBE yang dibekalkan oleh IBFIM memang menarik dan padat dengan info. Saya menyokong buku tersebut kerana saya telah habiskan masa sekurangnya 3tahun semasa belajar di UiTM dalam Sains Aktuari. Kandungan buku TBE oleh IBFIM adalah "Finger tips" bagi saya.

Dalam post sebelum ini saya ada sertakan soalan-soalan dalam TBE, InsyaAllah saya akan sambung lagi post tersebut dengan soalan lain pula. Teruskan mengikuti post tersebut !

Dibawah ini pula adalah keputusan peperiksaan TBE saya baru baru ini.

Saya juga merupakan graduan dalam bidang Sains Aktuari dr UiTM. Jadi saya sebenarnya ada background yang kukuh dalam industri ini.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)