Followers

Monday, February 17, 2014

Hubungi Agen Jangan segan silu

Ada orang di luar sana yang masih segan silu nak hubungi agen walhal dia perlukan perlindungan takaful @ insurans. Janganlah macam tu , ingat kata orang orang tua “ malu bertanya sesat jalan”.

Lagipun belum pernah dengar ada orang kena tampar sebab hubungi agen . Sekarang zaman dah maju bukan setapak tapi bertapak tapak ke hadapan . Sebenarnya mudah jer nak hubungai agen atau lebih khusus lagi , nak hubungi saya .

Call saya , sms , whatsapp no ni 0136061652 .
Kalau rasa tak nak buat guna handphone tu , boleh ler share kepada saya butiran peribadi. Tuan cuma perlu isikan data SINI . Apa yang tuan isikan akan dihantar terus ke dalam inbox email saya.

Saya ikut kehendak tuan , Jika tuan sekadar nak tahu lanjut pasal produk jangan segan segan nak hubungi saya . Saya tak akan mendesak tuan untuk subcribe dengan saya . Sebaliknya saya

akan berkongsi hal ehwal takaful terutamanya daripada Maa Takaful. Jika nak share atau nak bertanya pasal kompeni lain pun boleh tetapi jawapan saya setakat yang saya tahu sahaja. Mungkin tuan ada dapat quoatation daripada kompeni lain , nak share nak tanya pada saya , insyaAllah , boleh diusahakan masa untuk tuan . Samada duduk semeja mahupun by phone sahaja mahupun email .

Saya bukanlah agen yang mendesak , saya ceritakan apa  yang tuan kena tahu , apa yang tuan nak tahu dan kemudian tuan pilih sendiri samada nak subcribe dengan saya @ agen lain @ kompeni lain . Itu semua hak tuan . Saya akan tolong bagi faham dan berkongsi tip tip pemilihan takaful yang tepat .

tak nak tulis panjang panjang.. nanti tuan tuan jemu pula membaca.. bye bye .

2 comments:

  1. Saya ingin tahu berkenaan medical insurance sahaja, bukan yg ada life insurance atau savings attached. Sila rekomen package termasuk coverage dan annual premium utk hospitalisation bed/room setakat RM200-RM250 utk tiap2 satu:-
    1). Suami - tidak bekerja (sudah bersara) ; 57tahun.
    2) Isteri - tidak bekerja (sudah bersara) ; 55tahun
    3) Anak - bekerja ; 25tahun
    4) Anak - belajar ; 23tahun

    atau package utk keluarga (premium & coverage). Boleh juga emel kpd happypapa13@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. saya dah cuba hantar tetapi alamat happypapa13@... adalah tidak betul . rejected oleh sistem email .
    boleh bagi saya email yang baru ?

    ReplyDelete

terima kasih atas komen . Komen lerrrr lagi :)